عضو همیشگی من

چادر من عضوی از من

چادر من تنها چادرم نیست اودیگر عضوی از من است

اگر خاکی شود انگار من خاکی شده ام

اگر پاره شود انگار تکه ای از قلبم شکافته شده

اگر سایه اش روی سرم نباشد حس میکنم چیزی کم دارم

اری وقتی سرم نیست انگار یک تکه از خودم را جا گذاشته ام

وقتی سرم نیست انگار قلبم سرجایش نیست .....

من چادرم را دوست دارم چون خودم را دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

زهرا 03
ساعت12:02---8 دی 1393
معصوم؟؟؟؟؟؟؟
این نینیه خیلی نانازه.میخوامش.
پاسخ:مالتوووووووووو خخخخخ


زهرا 03
ساعت22:16---29 آذر 1393
وای اجی نی نیه خیلی نازه.اره راست میگی من چادر سرم نباشه انگار یه چیزمو گم کردم.
پاسخ:مرسی عزیزم همینه منم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:, | 14:39 | نویسنده : معصومه |